Connector

Connector

SERVICE OVERVIEW

Ολοκληρωμένο σύστημα διασύνδεσης διαδικτυακών συστημάτων (ηλεκτρονικά καταστήματα, συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, συστήματα διαχείρισης αποθηκών) με εμπορολογιστικά συστήματα. Προσφέρει αυτόματη ενημέρωση, καθώς αντλεί αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο τις απαραίτητες πληροφορίες (είδη, stock ,πελάτες, φωτογραφίες, requests, emails, tasks, χωροταξικές πληροφορίες) από το ERP και τις παρέχει στο εκάστοτε σύστημα, ενώ παράλληλα κρατά ενήμερο τον πελάτη για διάφορα ζητήματα όπως παραγγελίες του ηλεκτρονικού καταστήματος, διαθεσιμότητα και φυσική θέση των ειδών στην αποθήκη, ραντεβού, συναντήσεις και requests γενικού περιεχομένου προερχόμενα από πελάτες, εμφανίζοντας τα κατάλληλα στο ERP.
(Παρακάτω αναγράφονται οι διαδικασίες που καλύπτονται από τον “RELOADTech Connector“)
-Διαχείριση Ειδών και αποστολή τους προς το εκάστοτε σύστημα λαμβάνοντας υπόψιν:

  • Διαχείριση διαστάσεων (χρώμα- μέγεθος)
  • Κατηγοριοποιήσεις προϊόντων
  • Σχέσεις ειδών
  • Bundles – Σετ
  • Σχετικά προϊόντα
  • Stock και διαθεσιμότητα
  • Ακριβής θέση τοποθέτησης

-Διαχείριση Πελατών και ενημέρωση των απαιτούμενων πληροφορίων:

  • B2B ή B2C
  • Πιστωτικός έλεγχος
  • Ιστορικό αγορών
  • Καρτέλα
  • Τιμοκατάλογοι
  • Requests πάσης φύσεως
  • Ραντεβού
  • Loyalty system

    -Διαχείριση Παραγγελιών και εισαγωγή τους στο erp σύστημα του πελάτη

  • Έλεγχος για αποφυγή διπλότυπων καταχωρήσεων
  • FIFO διαδικασία εισαγωγής
  • Δέσμευση αποθέματος για αποφυγή backorder παραγγελιών